dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Schneider, Alan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39123
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním značky sportovním fanouškem, jak dalece rozlišuje loga sponzorů na dresech soupeře svého oblíbeného týmu a zda to může ovlivnit jeho nákupní chování. Teoretická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka či logo, popisuje marketing ve sportu, sportovní diváctví, sponzoring v hokeji. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti extraligy ledního hokeje a popsán postup marketingového výzkumu, zaměřeného na logo firmy Ravak, umístěné na dresu hokejistů hokejového týmu HC Sparta Praha, jak jej vnímají fanoušci plzeňského týmu. Závěr práce pak získaná data vyhodnocuje pro výsledná doporučení. |
|
dc.format |
44 s. (65 946 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sponzoring
|
cs |
dc.subject |
vnímání značka
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
sportovní fanoušek
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
návštěvnost extraligy ledního hokeje
|
cs |
dc.subject |
Sponzorship
|
en |
dc.subject |
brand perception
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
sports fan
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
visitor numbers of Czech ice-hockey Extraliga
|
en |
dc.title |
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky |
|
dc.title.alternative |
The Sponzorship and The Perception of Brand of Sports Fans |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the perception of brands by sports fans, how they distinguish sponsor logos on jerseys of rivals of their favorite team and whether it may affect their buying behavior. The theoretical part explains the functions of sponsorship, defines terms such as brand or logo, describes sports marketing, sports spectatorship, and especially sponsorship in ice hockey. The practical part is analyzing visitor numbers of Czech Extraliga and describes the process of marketing research aimed at Ravak company logo placed on the jersey of ice-hockey hockey team HC Sparta Praha and how it is perceived by supporters of the team from Pilsen. Conclusion of this thesis then evaluates the data for resulting recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44397
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|