Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky |
Autor: |
Schneider, Alan
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním značky sportovním fanouškem, jak dalece rozlišuje loga sponzorů na dresech soupeře svého oblíbeného týmu a zda to může ovlivnit jeho nákupní chování. Teoretická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka či logo, popisuje marketing ve sportu, sportovní diváctví, sponzoring v hokeji. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti extraligy ledního hokeje a popsán postup marketingového výzkumu, zaměřeného na logo firmy Ravak, umístěné na dresu hokejistů hokejového týmu HC Sparta Praha, jak jej vnímají fanoušci plzeňského týmu. Závěr práce pak získaná data vyhodnocuje pro výsledná doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39123
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44397
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet