Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Pecáková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:10Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39118
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o nákupním chování čtenářů generace Y. Zjišťuje, co je pro ně důležité v rámci rozhodovacího procesu u koupě knihy a čím se nechají ovlivnit. Dále pak zda je pro ně značka nakladatelství CooBoo známá, a jaký k ní mají vztah. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie týkající se generace Y, nákupního chování a sociálních médií. Praktická část využívá profesních zkušeností autorky s knižním trhem a především vyhodnocuje výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu, který cílil na generaci Y a jejich nákupní návyky, pokud jde o knihy. |
|
dc.format |
64 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
knihy
|
cs |
dc.subject |
knihkupectví
|
cs |
dc.subject |
čtení
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
lovebrand
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Generation Y
|
en |
dc.subject |
Books
|
en |
dc.subject |
Bookstores
|
en |
dc.subject |
Reading
|
en |
dc.subject |
Shopping behavior
|
en |
dc.subject |
Online Communication
|
en |
dc.subject |
Social media
|
en |
dc.subject |
Lovebrand
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.title |
Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo |
|
dc.title.alternative |
The Buying Behavior of Readers Generation Y and their Relationship to the Brand CooBoo |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis describes the shopping behavior of the Generation Y, analyzing the main factors and influences involved in the decision process. One of the most important questions is whether they are familiar with the CooBoo brand and what it means to them. The thesis consists of two parts theoretical and applied. The theoretical part defines the main terminology relating to the Generation Y, shopping behavior and social media. The practical part uses the author's professional experience with the book market and interprets the results of a qualitative and quantitative research aimed at the Generation Y and their shopping behavior when buying books. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44392
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account