Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
Autor: Pecáková, Tereza
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o nákupním chování čtenářů generace Y. Zjišťuje, co je pro ně důležité v rámci rozhodovacího procesu u koupě knihy a čím se nechají ovlivnit. Dále pak zda je pro ně značka nakladatelství CooBoo známá, a jaký k ní mají vztah. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie týkající se generace Y, nákupního chování a sociálních médií. Praktická část využívá profesních zkušeností autorky s knižním trhem a především vyhodnocuje výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu, který cílil na generaci Y a jejich nákupní návyky, pokud jde o knihy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39118
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44392


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pecáková_2016_dp.pdf 3.225Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pecáková_2016_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pecáková_2016_vp.doc 499.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet