dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Komínek, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:09Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:09Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39106
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě výsledků analýz zjistit, zda jsou určité myto-logické bytosti ve vybraných reklamách využity adekvátním způsobem a zda podporují komunikovaný produkt a jeho vlastnosti. Dílčím cílem bakalářské práce je zároveň zjistit a ověřit, zda si respondenti spojují určitou mytologickou bytost s nějakou vlastností a asociací. Předložená bakalářská práce je rozdělená do tří klíčových částí. První, teoretická část, se věnuje vybraným typům reklam, v nichž jsou zobrazeny mytologické bytosti z antického a středověkého světa. V druhé části jsou definovány hlavní a dílčí cíle práce, jsou položeny výzkumné otázky a popsány výzkumní metody. V praktické části je analyzován strukturovaný kvalitativní rozhovor, který byl realizován s osmi účastníky. Závěr práce přináší poznání, že vhodně zvolené mytologické bytosti podporují vlastnosti produktů ve vybraných reklamách. Předložená bakalářská práce má praktické využití pro reklamní agentury, které mohou vhodným spojením mytologických bytostí a produktů podpořit jejich vnímání u cílových zákazníků. |
|
dc.format |
67 s. (112 778 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
mýty
|
cs |
dc.subject |
mytologie
|
cs |
dc.subject |
mytologické bytosti
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
myths
|
en |
dc.subject |
mythology
|
en |
dc.subject |
mythological creatures
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Mytologické bytosti ve vybraných reklamách |
|
dc.title.alternative |
The Mythological Creatures in a Selected Advertisements |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main purpose of the bachelor thesis is, based on the results of the analysis, to find out whether certain mythological creatures in selected advertisements are used adequately and whether they promote the communicated product and its features. The partial goal of this bachelor thesis is to find out and verify whether respondents can associate a certain mytho-logical creature with some features and associations. This bachelor thesis is divided into three key parts. The first, theoretical, part focuses on selected types of advertisements, in which mythological creatures from the ancient and medieval world are depicted. The second part defines the main and partial goals of this work, furthermore, research questions are presented and research methods are described here. In the practical part, a structured qualitative interview conducted with eight partici-pants is analyzed. The final part of the work brings the knowledge that properly selected mythological creatu-res promote product features in selected advertisements. Thus, this bachelor thesis has practical applications for advertising agencies - these can support perception of the target customers by appropriate combination of mythological creatures with products. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44376
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|