Mytologické bytosti ve vybraných reklamách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mytologické bytosti ve vybraných reklamách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Komínek, Miroslav
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:09Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:09Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39106
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je na základě výsledků analýz zjistit, zda jsou určité myto-logické bytosti ve vybraných reklamách využity adekvátním způsobem a zda podporují komunikovaný produkt a jeho vlastnosti. Dílčím cílem bakalářské práce je zároveň zjistit a ověřit, zda si respondenti spojují určitou mytologickou bytost s nějakou vlastností a asociací. Předložená bakalářská práce je rozdělená do tří klíčových částí. První, teoretická část, se věnuje vybraným typům reklam, v nichž jsou zobrazeny mytologické bytosti z antického a středověkého světa. V druhé části jsou definovány hlavní a dílčí cíle práce, jsou položeny výzkumné otázky a popsány výzkumní metody. V praktické části je analyzován strukturovaný kvalitativní rozhovor, který byl realizován s osmi účastníky. Závěr práce přináší poznání, že vhodně zvolené mytologické bytosti podporují vlastnosti produktů ve vybraných reklamách. Předložená bakalářská práce má praktické využití pro reklamní agentury, které mohou vhodným spojením mytologických bytostí a produktů podpořit jejich vnímání u cílových zákazníků.
dc.format 67 s. (112 778 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emoce cs
dc.subject mýty cs
dc.subject mytologie cs
dc.subject mytologické bytosti cs
dc.subject reklama cs
dc.subject emotions en
dc.subject myths en
dc.subject mythology en
dc.subject mythological creatures en
dc.subject advertising en
dc.title Mytologické bytosti ve vybraných reklamách
dc.title.alternative The Mythological Creatures in a Selected Advertisements
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The main purpose of the bachelor thesis is, based on the results of the analysis, to find out whether certain mythological creatures in selected advertisements are used adequately and whether they promote the communicated product and its features. The partial goal of this bachelor thesis is to find out and verify whether respondents can associate a certain mytho-logical creature with some features and associations. This bachelor thesis is divided into three key parts. The first, theoretical, part focuses on selected types of advertisements, in which mythological creatures from the ancient and medieval world are depicted. The second part defines the main and partial goals of this work, furthermore, research questions are presented and research methods are described here. In the practical part, a structured qualitative interview conducted with eight partici-pants is analyzed. The final part of the work brings the knowledge that properly selected mythological creatu-res promote product features in selected advertisements. Thus, this bachelor thesis has practical applications for advertising agencies - these can support perception of the target customers by appropriate combination of mythological creatures with products.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44376
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
komínek_2016_dp.pdf 3.137Mb PDF View/Open None
komínek_2016_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
komínek_2016_vp.docx 121.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account