Mytologické bytosti ve vybraných reklamách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mytologické bytosti ve vybraných reklamách |
Autor: |
Komínek, Miroslav
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je na základě výsledků analýz zjistit, zda jsou určité myto-logické bytosti ve vybraných reklamách využity adekvátním způsobem a zda podporují komunikovaný produkt a jeho vlastnosti. Dílčím cílem bakalářské práce je zároveň zjistit a ověřit, zda si respondenti spojují určitou mytologickou bytost s nějakou vlastností a asociací. Předložená bakalářská práce je rozdělená do tří klíčových částí. První, teoretická část, se věnuje vybraným typům reklam, v nichž jsou zobrazeny mytologické bytosti z antického a středověkého světa. V druhé části jsou definovány hlavní a dílčí cíle práce, jsou položeny výzkumné otázky a popsány výzkumní metody. V praktické části je analyzován strukturovaný kvalitativní rozhovor, který byl realizován s osmi účastníky. Závěr práce přináší poznání, že vhodně zvolené mytologické bytosti podporují vlastnosti produktů ve vybraných reklamách. Předložená bakalářská práce má praktické využití pro reklamní agentury, které mohou vhodným spojením mytologických bytostí a produktů podpořit jejich vnímání u cílových zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39106
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44376
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet