Mytologické bytosti ve vybraných reklamách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mytologické bytosti ve vybraných reklamách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mytologické bytosti ve vybraných reklamách
Autor: Komínek, Miroslav
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je na základě výsledků analýz zjistit, zda jsou určité myto-logické bytosti ve vybraných reklamách využity adekvátním způsobem a zda podporují komunikovaný produkt a jeho vlastnosti. Dílčím cílem bakalářské práce je zároveň zjistit a ověřit, zda si respondenti spojují určitou mytologickou bytost s nějakou vlastností a asociací. Předložená bakalářská práce je rozdělená do tří klíčových částí. První, teoretická část, se věnuje vybraným typům reklam, v nichž jsou zobrazeny mytologické bytosti z antického a středověkého světa. V druhé části jsou definovány hlavní a dílčí cíle práce, jsou položeny výzkumné otázky a popsány výzkumní metody. V praktické části je analyzován strukturovaný kvalitativní rozhovor, který byl realizován s osmi účastníky. Závěr práce přináší poznání, že vhodně zvolené mytologické bytosti podporují vlastnosti produktů ve vybraných reklamách. Předložená bakalářská práce má praktické využití pro reklamní agentury, které mohou vhodným spojením mytologických bytostí a produktů podpořit jejich vnímání u cílových zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39106
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44376


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
komínek_2016_dp.pdf 3.137Mb PDF Zobrazit/otevřít None
komínek_2016_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
komínek_2016_vp.docx 121.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet