Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Cejnek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39097
|
|
dc.description.abstract |
Model distribuce zpravodajství prochází neustálým vývojem, na který jeho vydavatelé musejí čím dál rychleji reagovat. Známým tradičním vydavatelstvím, která těžila hlavně ze svého dobrého jména, již nestačí svůj obsah pouze zveřejnit na své titulní straně "Front page" a čekat až se dostaví jeho konzumenti. Nově vzniklé zpravodajské projekty svým úspěchem jasně ukazují, že zpravodajský obsah je třeba aktivně distribuovat podobně, jako tomu bylo kdysi v éře tištěných periodik prostřednictvím sofistikovaných distribučních sítí. K tomuto účelu dnes velmi dobře poslouží populární sociální sítě. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné situace této problematiky v domácím prostředí a nastiňuje trendy, kterými se může obor dále vyvíjet. |
|
dc.format |
67 s. (84 287 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nová media
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
Buzz
|
cs |
dc.subject |
Big data
|
cs |
dc.subject |
Datová analýza
|
cs |
dc.subject |
New media
|
en |
dc.subject |
Social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
Buzz
|
en |
dc.subject |
Big data
|
en |
dc.subject |
Data analysis
|
en |
dc.title |
Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí |
|
dc.title.alternative |
The Digital News Distribution through the Social Networks |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The news distribution model is constantly evolving and the publishers have to react on current changes more quickly. Known traditional publishing houses, which benefited main-ly from its reputation, is no longer enough merely to publish its content on its front page - "Front Page" and wait until the audience arrives. Newly established successful news reporting projects clearly shows, that news content should be actively distributed, similarly as it was in the era of printed periodicals, through sophisticated distribution networks. For this purpose now a days should well serve the popular social networks. This thesis ana-lyzes the current situation on the issue in local Czech environment and outlines trends, which shows further development. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44367
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account