Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Šíření digitálního zpravodajství prostřednictvím sociálních sítí
Autor: Cejnek, Petr
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Model distribuce zpravodajství prochází neustálým vývojem, na který jeho vydavatelé musejí čím dál rychleji reagovat. Známým tradičním vydavatelstvím, která těžila hlavně ze svého dobrého jména, již nestačí svůj obsah pouze zveřejnit na své titulní straně "Front page" a čekat až se dostaví jeho konzumenti. Nově vzniklé zpravodajské projekty svým úspěchem jasně ukazují, že zpravodajský obsah je třeba aktivně distribuovat podobně, jako tomu bylo kdysi v éře tištěných periodik prostřednictvím sofistikovaných distribučních sítí. K tomuto účelu dnes velmi dobře poslouží populární sociální sítě. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné situace této problematiky v domácím prostředí a nastiňuje trendy, kterými se může obor dále vyvíjet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39097
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 44367


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cejnek_2016_dp.pdf 2.062Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cejnek_2016_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cejnek_2016_vp.docx 121.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet