dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Kubíčková, Bára
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39067
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu neziskového projektu Fashion show Dotek s cílem zjistit, zda nový koncept je správným řešením k realizaci v následujících ročnících. Teoretická část se zabývá oblastí neziskového sektoru s orientací na nestátní neziskové organizace, dále vymezením pojmu fashion marketing, charakterizováním cílů a specifikací fashion marketingu se zaměřením na módní přehlídku a klíčovými pojmy z projektového řízení. Praktická část analyzuje současný stav projektu Fashion show Dotek a průběh projektového řízení. Součástí je i dotazníkové šetření, jehož cílem je najít odpověď na výzkumnou otázku, zda je nový koncept projektu tou správnou volbou. |
|
dc.format |
83 s. (94 336) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
fashion marketing
|
cs |
dc.subject |
módní přehlídka
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Fashion show Dotek
|
cs |
dc.subject |
nový koncept
|
cs |
dc.subject |
Projekty neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
Non-profitable sector
|
en |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
fashion show
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
Fashion show Dotek
|
en |
dc.subject |
new concept
|
en |
dc.subject |
Non-profit organization projects
|
en |
dc.title |
Fashion show Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Dotek ve Vizovicích |
|
dc.title.alternative |
The Fashion show Dotek in the Cooperation with Publicly Beneficial Organization Dotek based in Vizovice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis describes the analysis of the current stage of the non-profitable project "Fashion Show Dotek", mainly aiming to find out, whether the new concept is a proper solution in relation to the years to come. The theoretical part aims to describe the non-profitable sector of services, mainly aiming to describe NGOs. Furthermore, the purpose of the theoretical part is to define "fashion marketing", its purpose, main targets. Last but not least, specification of fashion marketing in regards to fashion shows and the key terms of project management are also included in this part. The practical part analyses the current stage of "Fashion show Dotek" project and the processes of the project management. It also includes a survey, which aims to analyse whether the new concept of the project is a proper solution. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44334
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|