Fashion show Dotek jako event

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fashion show Dotek jako event

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Halabalová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39060
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje Fashion show Dotek jako eventu, který svou činností pomáhá Centru zdravotní a sociální pomoci Dotek o.p.s., ve Vizovicích. Konkrétně se zaměřuje na tvorbu eventu od jeho počátku až do jeho konce. Dále se také zaměřuje na propagaci eventu směrem k jeho cílovým skupinám. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, event marketingu a obecně prospěšných společností. Nachází se zde také výzkumná otázka. Praktická část obsahuje popis tvorby eventu Fashion show Dotek 2015, analýzu míry spokojenosti návštěvníků s akcí, analýzu využitých forem propagace a možnost jejich efektivnějšího využití. Součástí analýzy je dotazníkové šetření a strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nacházejí návrhy a doporučení ke zlepšení kvality eventu a zefektivnění propagace eventu.
dc.format 84 s. (97 050 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Fashion show Dotek cs
dc.subject event cs
dc.subject obecně prospěšná společnost cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject rozhovory cs
dc.subject Centrum zdravotní a sociální pomoci Dotek o.p.s. ve Vizovicích cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject Fashion show Dotek en
dc.subject event en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject questionary survey en
dc.subject interviews en
dc.subject Cen-tre of health and social help Dotek in Vizovice en
dc.subject event marketing en
dc.title Fashion show Dotek jako event
dc.title.alternative The Fashion Show Dotek as an Event
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the Fashion show Dotek which is an event helping the Cen-tre of health and social help Dotek in Vizovice. It is particularly focused on the event from the very beginning till the end. It is also focused on promoting the event toward to the tar-get groups. The theoretical part defines terms related to the marketing mix, marketing communications mix, event marketing and non-profit organizations. In this part two re-search questions are stated. The practical part characterizes the Fashion show Dotek 2015 including event creation, rate analysis of visitors' satisfaction with the event, the analysis of the applied forms of promotion and the possibility of effective use. The analysis includes a survey and structured interviews with open questions. In conclusion there are proposals and recommendations made in order to improve the quality and efficiency of the event.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44321
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
halabalová_2016_dp.pdf 2.071Mb PDF View/Open None
halabalová_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
halabalová_2016_vp.docx 122.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account