Fashion show Dotek jako event

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Fashion show Dotek jako event

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Fashion show Dotek jako event
Autor: Halabalová, Zuzana
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje Fashion show Dotek jako eventu, který svou činností pomáhá Centru zdravotní a sociální pomoci Dotek o.p.s., ve Vizovicích. Konkrétně se zaměřuje na tvorbu eventu od jeho počátku až do jeho konce. Dále se také zaměřuje na propagaci eventu směrem k jeho cílovým skupinám. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, event marketingu a obecně prospěšných společností. Nachází se zde také výzkumná otázka. Praktická část obsahuje popis tvorby eventu Fashion show Dotek 2015, analýzu míry spokojenosti návštěvníků s akcí, analýzu využitých forem propagace a možnost jejich efektivnějšího využití. Součástí analýzy je dotazníkové šetření a strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nacházejí návrhy a doporučení ke zlepšení kvality eventu a zefektivnění propagace eventu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39060
Datum: 2016-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44321


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
halabalová_2016_dp.pdf 2.071Mb PDF Zobrazit/otevřít None
halabalová_2016_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
halabalová_2016_vp.docx 122.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet