dc.contributor.advisor |
Kupková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Frišová, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:04Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:04Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39058
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Interní komunikace společnosti eBRÁNA má za cíl analyzovat současnou interní komunikaci této společnosti a přinést návrhy pro případná zlepšení. Prá-ce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické jsou vymezeny základní pojmy, defi-nována samotná interní komunikace, její prostředky, nástroje, trendy a nejčastější pro-blémy. Druhá část praktická se skládá z výzkumu kvalitativního mířeného na vedení společnosti a kvantitativního zaměřeného na řadové zaměstnance. Na základě získaných dat z výzkumu budou porovnány názory dvou cílových skupin, podány návrhy a doporu-čení na zlepšení. |
|
dc.format |
76 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
prostředky interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
problémy interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
společnost eBRÁNA
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
implemantation of internal communi-cation
|
en |
dc.subject |
problems of internal communication
|
en |
dc.subject |
eBRÁNA company
|
en |
dc.title |
Interní komunikace společnosti eBRÁNA |
|
dc.title.alternative |
The Internal Communication of eBRÁNA Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis called Internal Communication in eBRÁNA company has aims to ana-lyse current setting of the system for internal communication of this company and possibly suggest future improvements. The thesis is divided into two parts. In first theoretical part there are explained basic therms, definition of internal communication, its implemantati-on, its trend and the most frequent problems. Second part analytical part consists of qualitative research focused on the company´s management and quantitative research ori-ented on its staff. The suggestions are given on the basis of the data gained in the research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44319
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-27 |
|