Interní komunikace společnosti eBRÁNA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interní komunikace společnosti eBRÁNA |
Autor: |
Frišová, Magda
|
Vedoucí: |
Kupková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Interní komunikace společnosti eBRÁNA má za cíl analyzovat současnou interní komunikaci této společnosti a přinést návrhy pro případná zlepšení. Prá-ce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické jsou vymezeny základní pojmy, defi-nována samotná interní komunikace, její prostředky, nástroje, trendy a nejčastější pro-blémy. Druhá část praktická se skládá z výzkumu kvalitativního mířeného na vedení společnosti a kvantitativního zaměřeného na řadové zaměstnance. Na základě získaných dat z výzkumu budou porovnány názory dvou cílových skupin, podány návrhy a doporu-čení na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39058
|
Datum:
|
2016-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44319
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet