dc.contributor.advisor |
Jůzl, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Ptačovská, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:31Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38739
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tématem, které je mi nejblíže. Tím jsou právě mateřské školy, děti a vše kolem nich. I přesto, že sama zatím děti nemám, se budu snažit ve své práci používat hodně poznatků z praxe. Proto se více zaměřím na praktickou část, protože v ní se nejvíce dá prokázat důležitost mateřských škol. Mateřské školy jsou nedílnou součástí každého jedince a pro dítě jsou druhou sociální skupinou, hned po rodině, do které dítě přichází. Proto se tedy ve své teoretické části zabývám jejími úkoly, cíli a také historií spolupráce mateřské školy s rodinou, která prošla velkými změnami, hlavně po roku 1989. Dnes je totiž velmi moderní, že mateřské školy se snaží hodně komunikovat s rodinou a naopak. Většina rodičů má totiž pocit, že mohou ovlivnit chod mateřské školy. Teoretická část této práce popisuje historii, proměny a přístupy, které mateřské školy nabízejí ale také cíle a úkoly těchto institucí. V praktické části jsem si stanovila dvě hypotézy. První se týká spolupráce rodiny a mateřské školy a druhá pokroků, kterých dítě dosahuje díky působení mateřské školy. |
|
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
sociální role
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
social role
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Sociální role mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Social Role of Kindergartens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Palovčíková, Geraldina |
|
dc.date.accepted |
2016-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I will deal with a topic that is closest to me. My topic is kindergarten, children and everything around them. Even though I do not have children myself yet, I will try to use a lot of practical experience in my task. Therefore, I will more focus on the practical part, because it is the best way of showing the importance of kindergartens. Kindergartens are an integral part of each individual and for the child it is a second social group, after the family, in which the baby was coming.That is the reason why I deal with this assignments, goals and history of kindergarten co-operating with family, which has undergone major changes, especially after 1989. It is very modern nowadays that indergartens are trying to communicate a lot with family and vice-versa. Most parents have a feeling that they may affect the operation of the kindergarten. The theoretical part describes the history, transformation and approaches that offer kindergarten but also the goals and tasks of these institutions. In the practical part, I set up two hypotheses. The first concerns the cooperation between family and kindergarten and the other advances which the child reaches kindergarten through exposure. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37720
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
home and school
|
en |