[NEOBHÁJENO] Sociální role mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Sociální role mateřské školy |
Autor: |
Ptačovská, Kamila
|
Vedoucí: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tématem, které je mi nejblíže. Tím jsou právě mateřské školy, děti a vše kolem nich. I přesto, že sama zatím děti nemám, se budu snažit ve své práci používat hodně poznatků z praxe. Proto se více zaměřím na praktickou část, protože v ní se nejvíce dá prokázat důležitost mateřských škol. Mateřské školy jsou nedílnou součástí každého jedince a pro dítě jsou druhou sociální skupinou, hned po rodině, do které dítě přichází. Proto se tedy ve své teoretické části zabývám jejími úkoly, cíli a také historií spolupráce mateřské školy s rodinou, která prošla velkými změnami, hlavně po roku 1989. Dnes je totiž velmi moderní, že mateřské školy se snaží hodně komunikovat s rodinou a naopak. Většina rodičů má totiž pocit, že mohou ovlivnit chod mateřské školy. Teoretická část této práce popisuje historii, proměny a přístupy, které mateřské školy nabízejí ale také cíle a úkoly těchto institucí. V praktické části jsem si stanovila dvě hypotézy. První se týká spolupráce rodiny a mateřské školy a druhá pokroků, kterých dítě dosahuje díky působení mateřské školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38739
|
Datum:
|
2015-12-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
37720
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet