dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Küršnerová, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:23Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38646
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem bakalářské práce jsou nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě. Cílem práce je podání doporučení pro její efektivnější využívání. Teoretická část se zabývá literární rešerši marketingové komunikace na internetu, i mimo něj. Analytická část bakalářské práce využívá znalostí z teoretické části. V její první části je firma představena na základě základních informací o ní samotné, jejích cílech a směrech, kterými se vydává. Následně je analyzován její současný komunikační mix, prostředí její konkurence, názory jejích zákazníků a její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závěru praktické části práce jsou navržena doporučení pro zdokonalení komunikačního mixu firmy. |
|
dc.format |
83; vevázaná příloha 2 strany |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
analýza komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace na e-shopu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
IFE matice
|
cs |
dc.subject |
EFE matice
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communicatin Mix
|
en |
dc.subject |
Analysis of Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication on the E-shop
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
IFE Matrix
|
en |
dc.subject |
EFE Matrix
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication Mix in a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Durďáková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of bachelor thesis are marketing communication tools in a selected company. The main goal of this thesis is to discuss about recommendation for its more effective usage. The theoretical part deals with literature review of marketing communication on the Internet and also beyond. Analytical part of bachelor thesis uses knowledge gained from theoretical part. In its first part is this company introduced based on basic information about it, its aims and ways it goes. Than it is analysed company's actual communication mix, competitive environment, its customers opinions and its strenghts, weaknespses, oportunities and threats. At the end of this analytical part, there are proposed recommendations to improve the company's communication mix. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39567
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|