Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Küršnerová, Sandra
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:23Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:23Z
dc.date.issued 2016-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38646
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce jsou nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě. Cílem práce je podání doporučení pro její efektivnější využívání. Teoretická část se zabývá literární rešerši marketingové komunikace na internetu, i mimo něj. Analytická část bakalářské práce využívá znalostí z teoretické části. V její první části je firma představena na základě základních informací o ní samotné, jejích cílech a směrech, kterými se vydává. Následně je analyzován její současný komunikační mix, prostředí její konkurence, názory jejích zákazníků a její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závěru praktické části práce jsou navržena doporučení pro zdokonalení komunikačního mixu firmy.
dc.format 83; vevázaná příloha 2 strany
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový komunikační mix cs
dc.subject analýza komunikačního mixu cs
dc.subject marketingová komunikace na e-shopu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject IFE matice cs
dc.subject EFE matice cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing Communicatin Mix en
dc.subject Analysis of Communication Mix en
dc.subject Marketing Communication on the E-shop en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject IFE Matrix en
dc.subject EFE Matrix en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication Mix in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Durďáková, Jana
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The content of bachelor thesis are marketing communication tools in a selected company. The main goal of this thesis is to discuss about recommendation for its more effective usage. The theoretical part deals with literature review of marketing communication on the Internet and also beyond. Analytical part of bachelor thesis uses knowledge gained from theoretical part. In its first part is this company introduced based on basic information about it, its aims and ways it goes. Than it is analysed company's actual communication mix, competitive environment, its customers opinions and its strenghts, weaknespses, oportunities and threats. At the end of this analytical part, there are proposed recommendations to improve the company's communication mix.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39567
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
küršnerová_2016_dp.pdf 2.672Mb PDF View/Open None
küršnerová_2016_op.docx 27.70Kb Unknown View/Open None
küršnerová_2016_vp.docx 22.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account