Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového komunikačního mixu ve vybrané firmě
Autor: Küršnerová, Sandra
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Obsahem bakalářské práce jsou nástroje marketingové komunikace ve vybrané firmě. Cílem práce je podání doporučení pro její efektivnější využívání. Teoretická část se zabývá literární rešerši marketingové komunikace na internetu, i mimo něj. Analytická část bakalářské práce využívá znalostí z teoretické části. V její první části je firma představena na základě základních informací o ní samotné, jejích cílech a směrech, kterými se vydává. Následně je analyzován její současný komunikační mix, prostředí její konkurence, názory jejích zákazníků a její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závěru praktické části práce jsou navržena doporučení pro zdokonalení komunikačního mixu firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38646
Datum: 2016-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39567


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
küršnerová_2016_dp.pdf 2.672Mb PDF Zobrazit/otevřít None
küršnerová_2016_op.docx 27.70Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
küršnerová_2016_vp.docx 22.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet