Tvorba didaktické pomůcky pro učitele a žáky při projektové výuce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba didaktické pomůcky pro učitele a žáky při projektové výuce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pleva, Michal
dc.contributor.author Bittnerová, Pavlína
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:22Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:22Z
dc.date.issued 2016-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38636
dc.description.abstract Cílem práce je tvorba didaktické pomůcky, která vychází z konceptu projektové výuky. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma projektové výuky. Následuje souhrn kladů a záporů projektové výuky. V práci jsou dále uvedena vhodná témata pro tuto formu výuky a teoretickou část uzavírají klíčové kompetence. Praktická část obsahuje dva projekty, které jsem vytvořila pro žáky 9. tříd základní školy. Na základě jednoho z projektů je vytvořena didaktická pomůcka, která slouží k ověření znalostí žáků. Vyhodnocení probíhá prostřednictvím dotazníku, který nám poskytne důležité informace, zda je didaktická pomůcka využitelná v praxi.
dc.format 142 s. (146 706 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Projekt cs
dc.subject projektová výuka cs
dc.subject projektová metoda cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject didaktická pomůcka cs
dc.subject Visual Basic cs
dc.subject project en
dc.subject project-based education en
dc.subject project method en
dc.subject core competencies en
dc.subject didactic tool en
dc.subject Visual Basic en
dc.title Tvorba didaktické pomůcky pro učitele a žáky při projektové výuce
dc.title.alternative The Creation of Didactic Tools for Teachers and Students for Project-based Teaching
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pospíšil, Pavel
dc.date.accepted 2016-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is creation of didactic tool grounded on the project-based education concept. The theoretic part includes a literature research on the project-based education topic. The pros and cons summary of project-based learning follows. The thesis also lists themes suitable for this teaching method. The theoretic part is concluded by core competencies. The practical part contains two projects I have created for pupils of ninth grade of primary school. The didactic tool is created on the basis of one of these projects and it is used to verify students' knowledge. The results were obtained by a questionnaire which provided important information, whether this didactic tool is functional in practice.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 43593
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-17
local.subject didaktické pomůcky cs
local.subject hodnocení žáků cs
local.subject teaching aids en
local.subject evaluation of school children en


Files in this item

Files Size Format View Description
bittnerová_2016_dp.zip 4.599Mb Unknown View/Open None
bittnerová_2016_op.pdf 209.9Kb PDF View/Open None
bittnerová_2016_vp.pdf 182.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account