Tvorba didaktické pomůcky pro učitele a žáky při projektové výuce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pleva, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Bittnerová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38636
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je tvorba didaktické pomůcky, která vychází z konceptu projektové výuky. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma projektové výuky. Následuje souhrn kladů a záporů projektové výuky. V práci jsou dále uvedena vhodná témata pro tuto formu výuky a teoretickou část uzavírají klíčové kompetence. Praktická část obsahuje dva projekty, které jsem vytvořila pro žáky 9. tříd základní školy. Na základě jednoho z projektů je vytvořena didaktická pomůcka, která slouží k ověření znalostí žáků. Vyhodnocení probíhá prostřednictvím dotazníku, který nám poskytne důležité informace, zda je didaktická pomůcka využitelná v praxi. |
|
dc.format |
142 s. (146 706 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Projekt
|
cs |
dc.subject |
projektová výuka
|
cs |
dc.subject |
projektová metoda
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
didaktická pomůcka
|
cs |
dc.subject |
Visual Basic
|
cs |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
project-based education
|
en |
dc.subject |
project method
|
en |
dc.subject |
core competencies
|
en |
dc.subject |
didactic tool
|
en |
dc.subject |
Visual Basic
|
en |
dc.title |
Tvorba didaktické pomůcky pro učitele a žáky při projektové výuce |
|
dc.title.alternative |
The Creation of Didactic Tools for Teachers and Students for Project-based Teaching |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšil, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is creation of didactic tool grounded on the project-based education concept. The theoretic part includes a literature research on the project-based education topic. The pros and cons summary of project-based learning follows. The thesis also lists themes suitable for this teaching method. The theoretic part is concluded by core competencies. The practical part contains two projects I have created for pupils of ninth grade of primary school. The didactic tool is created on the basis of one of these projects and it is used to verify students' knowledge. The results were obtained by a questionnaire which provided important information, whether this didactic tool is functional in practice. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
43593
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-17 |
|
local.subject |
didaktické pomůcky
|
cs |
local.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
local.subject |
teaching aids
|
en |
local.subject |
evaluation of school children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account