Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Čada, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Neřád, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:15Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38590
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a zvýšení konkurenceschopnosti slovenské společnosti Včelco, s. r. o. Společnost vyrábí medovinu a med a operuje hlavně na slovenském a českém trhu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části je popsána základní problematika marketingové komunikace, konkurence a analýz konkurenceschopnosti. V praktické části je popsán profil společnosti, její marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy konkurenceschopnosti. V projektové části je rozebrána navrhovaná strategie z oblasti marketingové komunikace pro zlepšení konkurenční pozice společnosti pomocí marketingových nástrojů za účelem synergického efektu. |
|
dc.format |
108 (156 849) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
GE matrix
|
en |
dc.title |
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Improvement of Marketing Communication and Competitiveness of Včelco, spol. s r.o. Project |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on marketing communication and improving the competitiveness of Slovak company Včelco, s. r. o. The company produces honey wine and honey mostly to the Czech and Slovak markets. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the essential principles of marketing communication, competition and analysis of competitiveness. The practical part describes the profile of the company, its marketing communication and includes analysis of the competitiveness. The project part describes the marketing communications strategy for improvement of the competitive position of the company through marketing communication tools generating synergic effect. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39118
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account