Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čada, Jan
dc.contributor.author Neřád, Jakub
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38590
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a zvýšení konkurenceschopnosti slovenské společnosti Včelco, s. r. o. Společnost vyrábí medovinu a med a operuje hlavně na slovenském a českém trhu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části je popsána základní problematika marketingové komunikace, konkurence a analýz konkurenceschopnosti. V praktické části je popsán profil společnosti, její marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy konkurenceschopnosti. V projektové části je rozebrána navrhovaná strategie z oblasti marketingové komunikace pro zlepšení konkurenční pozice společnosti pomocí marketingových nástrojů za účelem synergického efektu.
dc.format 108 (156 849)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject GE matice cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject competition en
dc.subject SWOT en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject GE matrix en
dc.title Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.
dc.title.alternative The Improvement of Marketing Communication and Competitiveness of Včelco, spol. s r.o. Project
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on marketing communication and improving the competitiveness of Slovak company Včelco, s. r. o. The company produces honey wine and honey mostly to the Czech and Slovak markets. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the essential principles of marketing communication, competition and analysis of competitiveness. The practical part describes the profile of the company, its marketing communication and includes analysis of the competitiveness. The project part describes the marketing communications strategy for improvement of the competitive position of the company through marketing communication tools generating synergic effect.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39118
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
neřád_2016_dp.pdf 3.426Mb PDF View/Open None
neřád_2016_op.docx 29.68Kb Unknown View/Open None
neřád_2016_vp.docx 23.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account