Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, s.r.o. |
Autor: |
Neřád, Jakub
|
Vedoucí: |
Čada, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a zvýšení konkurenceschopnosti slovenské společnosti Včelco, s. r. o. Společnost vyrábí medovinu a med a operuje hlavně na slovenském a českém trhu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části je popsána základní problematika marketingové komunikace, konkurence a analýz konkurenceschopnosti. V praktické části je popsán profil společnosti, její marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy konkurenceschopnosti. V projektové části je rozebrána navrhovaná strategie z oblasti marketingové komunikace pro zlepšení konkurenční pozice společnosti pomocí marketingových nástrojů za účelem synergického efektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38590
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39118
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet