Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vařacha, Pavel
dc.contributor.author Potocká, Martina
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:31Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:31Z
dc.date.issued 2016-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38472
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech POINT. Popisuje historický vývoj národní politiky a legislativy týkající se eGovern-mentu v České republice. Práce představuje základní pojmy z oblasti veřejné správy jako jsou např. ISVS, eGovernment jeho symboly (eGon a Klaudie), rozdělení základních re-gistrů, služby Czech POINT, datové schránky nebo elektronický podpis. Reálná data jsou sesbíraná pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na obyvatele Zlín-ského kraje. Analýza služby Czech POINT se zabývá její přístupností k občanům komu jsou data určena, co je zapotřebí před návštěvou a jaké služby občanům nabízí.
dc.format 77 s. (99 235 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Veřejná správa cs
dc.subject ISVS cs
dc.subject eGovernment cs
dc.subject eGon cs
dc.subject Klaudie cs
dc.subject Základní registry cs
dc.subject Datová schránka cs
dc.subject Czech POINT cs
dc.subject Elektronický podpis cs
dc.subject elektronická značka cs
dc.subject Certifikát cs
dc.subject Certifikační autorita cs
dc.subject Časové razítko cs
dc.subject Public Administration en
dc.subject ISVS en
dc.subject eGovernment en
dc.subject eGon en
dc.subject Claudia en
dc.subject Basic registers en
dc.subject Data boxes en
dc.subject Czech POINT en
dc.subject Electronic signature en
dc.subject Electronic mark en
dc.subject Certificate en
dc.subject Certificate authority en
dc.subject Time stamp en
dc.title Analýza dostupnosti služeb veřejné správy pomocí služby Czech Point
dc.title.alternative Analyse of the Accessibility of Public Administration Services Through Czech Point
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Král, Erik
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis analyzes the accessibility of public administration services via Czech POINT. It describes the historical development of national policies and legislation related to eGovernment in the Czech Republic. The thesis presents the basic concepts of public administration such as ISVS eGovernment - its symbols (Egon and Claudia), distribution of basic registry, Czech POINT services, data boxes or electronic signature. Real data were collected using a questionnaire aimed at residents of Zlin region. Analysis of Czech POINT services was conducted addressing its accessibility to citizens - to whom it presents required information, what has arrange before its visit and what kind of services it offers.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 43671
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-30
local.subject informační systémy veřejné správy cs
local.subject public administration information systems en


Files in this item

Files Size Format View Description
potocká_2016_dp.pdf 2.137Mb PDF View/Open None
potocká_2016_op.pdf 243.1Kb PDF View/Open None
potocká_2016_vp.pdf 180.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account