Marketing v oblasti internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing v oblasti internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Mikulčíková, Martina
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:31Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:31Z
dc.date.issued 2016-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38464
dc.description.abstract Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část popisuje obecné pojmy internetového marketingu, marketingového mixu a reklamy v oblasti internetu. Z internetových reklam je v obecné části věnována největší pozornost virálnímu marketingu. Druhá praktická část práce obsahuje výzkumy používání internetového marketingu ve společnosti a vnímání internetové reklamy veřejností formou dotazníků. Na základě výsledků je zde také provedena analýza konkrétních zvolených podniků. Poslední třetí část tvoří kapitola obsahující zhodnocení výsledků výzkumu, na základě kterých jsou vznesena konkrétní doporučení. Na konci práce se nachází závěrečné hodnocení celé bakalářské práce.
dc.format 78 s. (101 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama v oblasti internetu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject internet marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject advertising on the Internet area en
dc.subject marketing research en
dc.title Marketing v oblasti internetu
dc.title.alternative Marketing in the Internet Sphere
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čočková, Romana
dc.date.accepted 2016-06-17
dc.description.abstract-translated This thesis is divided into three main parts. The first theoretical part describes the general concepts of Internet marketing, marketing mix and types of advertising on the Internet. The general part deals with the viral marketing in terms of internet advertising. The second part contains investigations by questionnaires using internet marketing in society and perceptions of Internet advertising to the public. There is also an analysis of specific selected business companies. The third and also last part deals with the evaluation of research results. The concrete recommendations are proposed based on these results. The final evaluation of the entire work is mentioned at the end of this thesis.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 43663
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-31
local.subject internetová reklama cs
local.subject Internet advertising en


Files in this item

Files Size Format View Description
mikulčíková_2016_dp.pdf 4.758Mb PDF View/Open None
mikulčíková_2016_op.pdf 181.7Kb PDF View/Open None
mikulčíková_2016_vp.pdf 180.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account