Marketing v oblasti internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Mikulčíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:31Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:31Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38464
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část popisuje obecné pojmy internetového marketingu, marketingového mixu a reklamy v oblasti internetu. Z internetových reklam je v obecné části věnována největší pozornost virálnímu marketingu. Druhá praktická část práce obsahuje výzkumy používání internetového marketingu ve společnosti a vnímání internetové reklamy veřejností formou dotazníků. Na základě výsledků je zde také provedena analýza konkrétních zvolených podniků. Poslední třetí část tvoří kapitola obsahující zhodnocení výsledků výzkumu, na základě kterých jsou vznesena konkrétní doporučení. Na konci práce se nachází závěrečné hodnocení celé bakalářské práce. |
|
dc.format |
78 s. (101 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
reklama v oblasti internetu
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
advertising on the Internet area
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Marketing v oblasti internetu |
|
dc.title.alternative |
Marketing in the Internet Sphere |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čočková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is divided into three main parts. The first theoretical part describes the general concepts of Internet marketing, marketing mix and types of advertising on the Internet. The general part deals with the viral marketing in terms of internet advertising. The second part contains investigations by questionnaires using internet marketing in society and perceptions of Internet advertising to the public. There is also an analysis of specific selected business companies. The third and also last part deals with the evaluation of research results. The concrete recommendations are proposed based on these results. The final evaluation of the entire work is mentioned at the end of this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
43663
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-31 |
|
local.subject |
internetová reklama
|
cs |
local.subject |
Internet advertising
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account