Teamwork v reklamních agenturách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teamwork v reklamních agenturách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Oborníková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-15T05:05:54Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:14Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3835
dc.description.abstract Záměrem této práce je čtenáři přiblížit výhody týmové spolupráce v průběhu plánování a realizace zakázky v komunikačních agenturách, jejíž efektivita je podmíněna splněním několika faktorů. Těmi jsou zejména správné vedení lidí, plánování času a řízení zakázky. Práce zkoumá úroveň těchto proměnných v oblasti marketingových komunikací a zaměřuje se na zjištění stavu týmové práce v komunikačních agenturách jak všeobecně, tak podrobněji u konkrétního subjektu, kterému navrhuje i určitá zlepšení. cs
dc.format 80 s., 12 s. příloh cs
dc.format.extent 10636568 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
dc.subject týmová práce cs
dc.subject sociální skupina cs
dc.subject motivace cs
dc.subject time management cs
dc.subject plánování a řízení zakázky cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject reklama cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject teamwork en
dc.subject social group en
dc.subject motivation en
dc.subject time management en
dc.subject project management en
dc.subject corporate culture en
dc.subject advertising en
dc.subject event marketing en
dc.title Teamwork v reklamních agenturách cs
dc.title.alternative Teamwork in advertising agencies en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated The purpose of this diploma thesis is to enable the reader to get closer to advantages of teamwork during the project planning and its realisation in marketing communications agencies. The effectiveness of teamwork consists of several factors fulfilment. To these belong the leadership style, time management and project planning. The thesis recognizes the standard of these parameters in marketing communications and surveys the situation of teamwork in marketing communications agencies both in general and particularly in the concrete entrepreneurial subject, to which are propounded some modifications. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4912
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
oborníková_2007_dp.pdfBlocked 10.14Mb PDF View/Open
oborníková_2007_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
oborníková_2007_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account