Teamwork v reklamních agenturách
Show full item record
No preview available
Title:
|
Teamwork v reklamních agenturách |
Author: |
Oborníková, Martina
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Záměrem této práce je čtenáři přiblížit výhody týmové spolupráce v průběhu plánování a realizace zakázky v komunikačních agenturách, jejíž efektivita je podmíněna splněním několika faktorů. Těmi jsou zejména správné vedení lidí, plánování času a řízení zakázky. Práce zkoumá úroveň těchto proměnných v oblasti marketingových komunikací a zaměřuje se na zjištění stavu týmové práce v komunikačních agenturách jak všeobecně, tak podrobněji u konkrétního subjektu, kterému navrhuje i určitá zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3835
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4912
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account