Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Manethová, Martina
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:16Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:16Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38308
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat způsob péče o zákazníky a její jednotlivé aspekty ve společnosti Baťa a. s. do roku 1945. Na základě této analýzy jsem vytvořila návrh několika doporučení, jak by se mohly inspirovat současné firmy v oblasti vztahů se zákazníky. Práce je členěna na dvě hlavní části. V teoretické části jsem zpracovala přehled poznatků týkajících se řízení vztahů se zákazníky a péče o zákazníka. Zabývala jsem se zde také problematikou správné komunikace a sledování zákaznické spokojenosti. Praktická část byla zaměřena na analýzu péče o zákazníka ve společnosti Baťa a. s. do roku 1945, kdy byla firma znárodněna. Tato analýza byla zpracována metodou historického výzkumu archivních dokumentů. Úplný závěr praktické části obsahuje mé návrhy pro současné podnikatelské prostředí, jak by se nástroje používané při péči pro zákazníky ve firmě Baťa a. s. daly využít i nyní.
dc.format 68 s. (112 972 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Péče o zákazníky cs
dc.subject analýza cs
dc.subject služba cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject lidské potřeby cs
dc.subject vzdělávání zaměstnanců cs
dc.subject Customer care en
dc.subject analysis en
dc.subject service en
dc.subject communication en
dc.subject human needs en
dc.subject education of employees en
dc.title Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí
dc.title.alternative Analysis of customer care in company Baťa, a.s. until year 1945 as an inspiration for present business environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkorová, Monika
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The purpose of this bachelor's thesis is to analyze how customer care and its individual aspects were handled in the company Baťa a. s. until year 1945. I had proposed several suggestions based on this analysis which could inspire contemporary companies in the area of customer relations. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part I summarized the knowledge regarding customer leadership management and customer care. I also dealt with the issue of proper communication and tracking of customer satisfaction. The second part was focused on customer care analysis in the company Baťa a. s. until year 1945 when the company became nationalized. This analysis was processed as a historical research of ar-chival documents. The very end of this thesis includes my suggestions for the contempo-rary business environment. These suggestions describe how methods used in the area of customer care in the company Baťa a. s. could be applied nowadays.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43391
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
manethová_2016_dp.pdf 2.009Mb PDF View/Open None
manethová_2016_op.pdf 586.9Kb PDF View/Open None
manethová_2016_vp.pdf 586.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account