Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro současné podnikatelské prostředí |
Autor: |
Manethová, Martina
|
Vedoucí: |
Končitíková, Gabriela
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat způsob péče o zákazníky a její jednotlivé aspekty ve společnosti Baťa a. s. do roku 1945. Na základě této analýzy jsem vytvořila návrh několika doporučení, jak by se mohly inspirovat současné firmy v oblasti vztahů se zákazníky. Práce je členěna na dvě hlavní části. V teoretické části jsem zpracovala přehled poznatků týkajících se řízení vztahů se zákazníky a péče o zákazníka. Zabývala jsem se zde také problematikou správné komunikace a sledování zákaznické spokojenosti. Praktická část byla zaměřena na analýzu péče o zákazníka ve společnosti Baťa a. s. do roku 1945, kdy byla firma znárodněna. Tato analýza byla zpracována metodou historického výzkumu archivních dokumentů. Úplný závěr praktické části obsahuje mé návrhy pro současné podnikatelské prostředí, jak by se nástroje používané při péči pro zákazníky ve firmě Baťa a. s. daly využít i nyní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38308
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
43391
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet