[NEOBHÁJENO] Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí)
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Malík, Dan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38305
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat zvolenou kreativní strategii facebookového profilu. Určený profil patří přední české potravinářské firmě Hamé s.r.o., která se zabývá výrobou trvanlivých a chlazených potravin. Zúženým výběrem pro analyzování je facebookový profil online časopisu Recepty s chutí. V teoretické části je definován význam internetového marketingu, reklamy na sociálních sítích a prostředí sociální sítě facebook. V praktické části je představena společnost, její cíle a záměry. Další kapitola zkoumá použité strategie, vyhodnocuje zjištěné informace, analyzuje pomocí výsledků klady a zápory zvolené strategie pro facebookový profil. Závěr práce je věnován možnostem ke zlepšení výkonnosti zkoumaného facebookového profilu. |
|
dc.format |
77 s. (70 987 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
formy facebookové reklamy
|
cs |
dc.subject |
internetový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
form of Facebook advertising
|
en |
dc.subject |
internet research
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí) |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Analysis of Creative Strategy for Hame´s Facebook Profile |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor thesis is to analyze a designated Facebook profile creative strategy. The target facebook profile belongs to a renowned Czech chilled and preserved food company Hamé s.r.o.. Facebook profile of an online magazine called Recepty s chutí is the target of a detailed analysis. Theoretical part is concerned with the characterizing the significance of the internet marketing strategy, social network advertisements and the facebook environment. The practical part represents the company, its goals and intentions. Next Chapter studies the applied strategies, evaluates the information and with the help of the results, it analyzes the positives and negatives of strategies chosen for facebook profile. Conclusion of my work lies in defining the possibilities for improving the analyzed Facebook profile efficiency. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43388
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
local.subject |
internetová reklama
|
cs |
local.subject |
Internet advertising
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account