[NEOBHÁJENO] Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí) |
Autor: |
Malík, Dan
|
Vedoucí: |
Haltofová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat zvolenou kreativní strategii facebookového profilu. Určený profil patří přední české potravinářské firmě Hamé s.r.o., která se zabývá výrobou trvanlivých a chlazených potravin. Zúženým výběrem pro analyzování je facebookový profil online časopisu Recepty s chutí. V teoretické části je definován význam internetového marketingu, reklamy na sociálních sítích a prostředí sociální sítě facebook. V praktické části je představena společnost, její cíle a záměry. Další kapitola zkoumá použité strategie, vyhodnocuje zjištěné informace, analyzuje pomocí výsledků klady a zápory zvolené strategie pro facebookový profil. Závěr práce je věnován možnostem ke zlepšení výkonnosti zkoumaného facebookového profilu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38305
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
43388
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet