Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Peremský, Tomáš
dc.contributor.author Kamasová, Lenka
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:12Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:12Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38240
dc.description.abstract Následující bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Úkolem je analyzovat zvolenou společnost a popsat její marketingovou komunikaci. Informace o komunikaci budou získány pomocí hloubkových rozhovorů s jednatelem společnosti a následně s marketérem společnosti. Zvolená společnost bude také podrobena benchmarkingu a následné SWOT analýze. Prvky SWOT analýzy podrobněji zhodnotíme pomocí IFE a EFE analýzy. Hlavním cílem této práce je návrh možných zlepšení a změn k docílení efektivního využití marketingových nástrojů. Závěrem vybrané návrhy podrobíme analýze dodatečných finančních nákladů, personálních potřeb a rizik.
dc.format 104 s. (160 235)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject B2C marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject IFE/EFE analýza cs
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject B2B marketing en
dc.subject B2C marketing en
dc.subject Promotional mix en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject IFE/EFE analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Company Epos spol. s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated Following bachelor thesis is focused on the problem of marketing communication of chosen company. The target of this thesis is to analyse the chosen company and identify its promotional mix. These information are going to be gained from interviews with Director and Marketing specialist. The chosen company is also going to be analysed by using benchmarking and SWOT analysis. The parts of SWOT analysis are then analysed by IFE and EFE matrix. The main target of the thesis is to provide a list of possible sollutions and changes how to make the marketing channel to be more effective. Eventually is provided the analysis of possible risks, added costs and personal needs connected with chosen sollutions.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43309
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
kamasová_2016_dp.pdf 2.341Mb PDF View/Open None
kamasová_2016_op.pdf 840.7Kb PDF View/Open None
kamasová_2016_vp.pdf 580.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account