Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Peremský, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kamasová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:12Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:12Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38240
|
|
dc.description.abstract |
Následující bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Úkolem je analyzovat zvolenou společnost a popsat její marketingovou komunikaci. Informace o komunikaci budou získány pomocí hloubkových rozhovorů s jednatelem společnosti a následně s marketérem společnosti. Zvolená společnost bude také podrobena benchmarkingu a následné SWOT analýze. Prvky SWOT analýzy podrobněji zhodnotíme pomocí IFE a EFE analýzy. Hlavním cílem této práce je návrh možných zlepšení a změn k docílení efektivního využití marketingových nástrojů. Závěrem vybrané návrhy podrobíme analýze dodatečných finančních nákladů, personálních potřeb a rizik. |
|
dc.format |
104 s. (160 235) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
B2C marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
IFE/EFE analýza
|
cs |
dc.subject |
Benchmarking
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
en |
dc.subject |
B2C marketing
|
en |
dc.subject |
Promotional mix
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
IFE/EFE analysis
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Company Epos spol. s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Following bachelor thesis is focused on the problem of marketing communication of chosen company. The target of this thesis is to analyse the chosen company and identify its promotional mix. These information are going to be gained from interviews with Director and Marketing specialist. The chosen company is also going to be analysed by using benchmarking and SWOT analysis. The parts of SWOT analysis are then analysed by IFE and EFE matrix. The main target of the thesis is to provide a list of possible sollutions and changes how to make the marketing channel to be more effective. Eventually is provided the analysis of possible risks, added costs and personal needs connected with chosen sollutions. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43309
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account