Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingové komunikace společnosti Epos spol. s.r.o. |
| Autor: |
Kamasová, Lenka
|
| Vedoucí: |
Peremský, Tomáš
|
|
Abstrakt:
|
Následující bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Úkolem je analyzovat zvolenou společnost a popsat její marketingovou komunikaci. Informace o komunikaci budou získány pomocí hloubkových rozhovorů s jednatelem společnosti a následně s marketérem společnosti. Zvolená společnost bude také podrobena benchmarkingu a následné SWOT analýze. Prvky SWOT analýzy podrobněji zhodnotíme pomocí IFE a EFE analýzy. Hlavním cílem této práce je návrh možných zlepšení a změn k docílení efektivního využití marketingových nástrojů. Závěrem vybrané návrhy podrobíme analýze dodatečných finančních nákladů, personálních potřeb a rizik. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38240
|
|
Datum:
|
2016-02-15 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
43309
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet