Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Chudoba, Jakub
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:11Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:11Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38236
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpra-cování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. V rámci této části bakalářské práce bylo využito zejména kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu.
dc.format 106 s. (173 861 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject fanoušci cs
dc.subject fotbalový klub cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject sport cs
dc.subject Fans en
dc.subject Football Club en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Commutations en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.subject Sport en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Football Club
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petržela, Tomáš
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communica-tion of the chosen football club. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the chosen football club, including as-sessment of the results of the analysis. In this part of the thesis special quantitative and qualitative research was used. Recommendations that are aimed at improving the current state of marketing communication of the chosen football club are also a part of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43302
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
chudoba_2016_dp.pdf 2.393Mb PDF View/Open None
chudoba_2016_op.docx 29.08Kb Unknown View/Open None
chudoba_2016_vp.docx 27.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account