Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Chudoba, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:11Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38236
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpra-cování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. V rámci této části bakalářské práce bylo využito zejména kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. |
|
dc.format |
106 s. (173 861 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
fanoušci
|
cs |
dc.subject |
fotbalový klub
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
Fans
|
en |
dc.subject |
Football Club
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Commutations
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Tools
|
en |
dc.subject |
Sport
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Football Club |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petržela, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communica-tion of the chosen football club. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the chosen football club, including as-sessment of the results of the analysis. In this part of the thesis special quantitative and qualitative research was used. Recommendations that are aimed at improving the current state of marketing communication of the chosen football club are also a part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43302
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account