Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu
Autor: Chudoba, Jakub
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpra-cování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. V rámci této části bakalářské práce bylo využito zejména kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38236
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 43302


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chudoba_2016_dp.pdf 2.393Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chudoba_2016_op.docx 29.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chudoba_2016_vp.docx 27.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet