Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Virglerová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Šenkýřová, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:07Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38186
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zpracovat projekt zavedení nového komerčního produktu na trh. Produktem je on-line cvičební kurz Fyziomáma, který je určen ženám po porodu. Nejprve byl proveden průzkum literatury zabývající se tematikou nákladů, výnosů a zisku, ekonomických analýz, bodu zvratu, cenové, prodejní a distribuční strategie a způsoby financování projektu. Realizační fázi projektu předcházely tržní analýzy a průzkum poptávky formou dotazníkového šetření. Samotnou realizaci projektu tvořila nákladová a riziková analýza produktu, cenotvorba, finanční, marketingový a časový plán. Výstupem diplomové práce je vypracovaný podnikový projekt na zavedení komerčního on-line kurzu Fyziomáma na trh. |
|
dc.format |
91 s. (123 482 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
on-line produkt
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
tvorba ceny
|
cs |
dc.subject |
on-line product
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
financial plan
|
en |
dc.subject |
pricing
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Launching the Main Commercial Product of the Company Fyziotrenér s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozubíková, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the Master thesis is developing the project of launching a new commercial product of the company Fyziotrenér s.r.o. on the market. The product is an on-line training course Fyziomáma, which is designed for women after giving birth. At first was carried out a survey of the literature dealing with the issues of costs, revenues and profits, economic analyses, breakeven point, pricing, sales and distribution strategies and ways of financing the project. The implementation phase of the project was preceded by a market analysis and a questionnaire survey of the demand. The actual implementation of the project consisted of cost and risk analysis of the product, pricing, financial, marketing and schedule plan. The output of the thesis is prepared corporate project for launching the commercial on-line course Fyziomáma on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43128
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account