Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.
Autor: Šenkýřová, Zdeňka
Vedoucí: Virglerová, Zuzana
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zpracovat projekt zavedení nového komerčního produktu na trh. Produktem je on-line cvičební kurz Fyziomáma, který je určen ženám po porodu. Nejprve byl proveden průzkum literatury zabývající se tematikou nákladů, výnosů a zisku, ekonomických analýz, bodu zvratu, cenové, prodejní a distribuční strategie a způsoby financování projektu. Realizační fázi projektu předcházely tržní analýzy a průzkum poptávky formou dotazníkového šetření. Samotnou realizaci projektu tvořila nákladová a riziková analýza produktu, cenotvorba, finanční, marketingový a časový plán. Výstupem diplomové práce je vypracovaný podnikový projekt na zavedení komerčního on-line kurzu Fyziomáma na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38186
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 43128


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šenkýřová_2016_dp.pdf 1.542Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šenkýřová_2016_op.docx 29.45Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šenkýřová_2016_vp.docx 24.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet