Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení hlavního komerčního produktu společnosti Fyziotrenér s.r.o. |
Autor: |
Šenkýřová, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Virglerová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zpracovat projekt zavedení nového komerčního produktu na trh. Produktem je on-line cvičební kurz Fyziomáma, který je určen ženám po porodu. Nejprve byl proveden průzkum literatury zabývající se tematikou nákladů, výnosů a zisku, ekonomických analýz, bodu zvratu, cenové, prodejní a distribuční strategie a způsoby financování projektu. Realizační fázi projektu předcházely tržní analýzy a průzkum poptávky formou dotazníkového šetření. Samotnou realizaci projektu tvořila nákladová a riziková analýza produktu, cenotvorba, finanční, marketingový a časový plán. Výstupem diplomové práce je vypracovaný podnikový projekt na zavedení komerčního on-line kurzu Fyziomáma na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38186
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
43128
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet