Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Andrlová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:06Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:06Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38170
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci marketingového mixu u vybraného výrobce Štramberských uší. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingu a marketingového mixu. Praktická část se na úvod věnovala představení společnosti a konkrétního produktu, tedy Štramberských uší. Produkt byl mimo jiné podroben analýze marketingového mixu, následně PESTE analýze a analýze Porterova modelu. V této části bakalářské práce bylo dále využito dotazníkového šetření. Navrhnutá doporučení a opatření, která vzešla z realizovaného výzkumu, byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
84 s. (117 036 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Štramberské uši
|
cs |
dc.subject |
Questionnaire Survey
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Štramberské uši
|
en |
dc.title |
Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Application of the Marketing Mix on Selected Manufacturer Štramberské Uši |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main focus of this bachelor thesis is anapplication of marketing mix at a selected producer of,,Štramberk ears". The target of theoretical part has been to work out a literatu rereview with regards to the marketing and marketing mix. Beginning of a practical part has been focused on an introduction of the company and it is specific product ,, Štramberk ears" ,which was subjected by analysis of the marketing mix, PESTE analysis and Porter. Then an surfy was applied in this practical part. Proposed recommendations and measures, which were developer from the realised research, were-submitted to time the cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43090
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account