Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší
Autor: Andrlová, Aneta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci marketingového mixu u vybraného výrobce Štramberských uší. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingu a marketingového mixu. Praktická část se na úvod věnovala představení společnosti a konkrétního produktu, tedy Štramberských uší. Produkt byl mimo jiné podroben analýze marketingového mixu, následně PESTE analýze a analýze Porterova modelu. V této části bakalářské práce bylo dále využito dotazníkového šetření. Navrhnutá doporučení a opatření, která vzešla z realizovaného výzkumu, byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38170
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 43090


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
andrlová_2016_dp.pdf 2.209Mb PDF Zobrazit/otevřít None
andrlová_2016_op.docx 27.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
andrlová_2016_vp.docx 22.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet