Analýza trhu specifických fotografických služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Linhartová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:06Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:06Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38157
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je provést důkladnou analýzu trhu specifických fotografických služeb, konkrétně se zaměřením na fotografování psů. Následně formulovat závěry vyplý-vající z analýzy a doporučení pro fotografy s tímto zaměřením. Teoretická část obsahuje shrnutí dostupné literatury na danou problematiku. Praktická část byla řešena pomocí dotazníkového šetření, interview a výzkumu konkurence v online prostředí. Provedeným výzkumem byla zjištěna aktuální situace na trhu jak z hlediska makroprostředí, tak z hlediska mikroprostředí. Provedeným výzkumem byla zejména zjištěna konkurence na trhu a byla definována cílová skupina zákazníků. Hlavním výsledkem této práce jsou doporučení pro stávající fotografy se zaměřením na focení psů a pro potenciální fotografy, kteří zvažují působení v tomto oboru. Výsledky této práce umožňují fotografům lepší orientaci na trhu fotografických služeb. |
|
dc.format |
77 s. (110 352 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
fotografování
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
photography
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.title |
Analýza trhu specifických fotografických služeb |
|
dc.title.alternative |
Market Analysis of Specific Photo Services |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Bachelor Thesis is to carry out thorough analysis of market of specific photo services, with main focus on dogs photo shooting, and subsequently to derive particular conclusions and recommendations for photographers with similar focus. Theoretical part examines available literature on the topic. Practical part is then worked out through surveys, interviews and research in online environment. Findings of the research summarize current market situation from both macro and microenvironment perspective. Research particularly focuses on competitive situation in the market and target customer groups understanding. Main outcomes of this thesis are recommendations for both existing photographers with focus on dogs photo shooting and photographers considering entering this business field. Findings of this thesis also enable photographers to fully understand market of photography services. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43076
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
local.subject |
fotografie
|
cs |
local.subject |
psi
|
cs |
local.subject |
photography
|
en |
local.subject |
dogs
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account