Analýza trhu specifických fotografických služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza trhu specifických fotografických služeb |
Autor: |
Linhartová, Tereza
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je provést důkladnou analýzu trhu specifických fotografických služeb, konkrétně se zaměřením na fotografování psů. Následně formulovat závěry vyplý-vající z analýzy a doporučení pro fotografy s tímto zaměřením. Teoretická část obsahuje shrnutí dostupné literatury na danou problematiku. Praktická část byla řešena pomocí dotazníkového šetření, interview a výzkumu konkurence v online prostředí. Provedeným výzkumem byla zjištěna aktuální situace na trhu jak z hlediska makroprostředí, tak z hlediska mikroprostředí. Provedeným výzkumem byla zejména zjištěna konkurence na trhu a byla definována cílová skupina zákazníků. Hlavním výsledkem této práce jsou doporučení pro stávající fotografy se zaměřením na focení psů a pro potenciální fotografy, kteří zvažují působení v tomto oboru. Výsledky této práce umožňují fotografům lepší orientaci na trhu fotografických služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38157
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
43076
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet