dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Robešová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T04:50:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T04:50:34Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3798
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je komunikace mezinárodních zdravotnických veletrhů MEFA a REHAPROTEX, resp. veletrhu HOSPIMedica. V první části se věnuji teorii veletržního průmyslu z pohledu historie i současnosti, pokusím se analyzovat veletrh jako specifické komunikační médium a zjistit nejdůležitější české i mezinárodní organizace věnující se výstavnictví. Praktická části má přiblížit pozici společnosti Veletrhy Brno, analyzovat komunikační strategii zdravotnických veletrhů. Podstatná část je věnována konkurenci a rozboru komunikace nové značky HOSPIMedica. V závěru práce shrnu zjištěné údaje a pokusím se učinit návrhy, doporučení a stanovit prognózu veletrhu. |
cs |
dc.format |
55 s., 14 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1881907 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
Veletrhy Brno
|
cs |
dc.subject |
zdravotnický veletrh
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
Fair
|
en |
dc.subject |
Trade Fairs Brno
|
en |
dc.subject |
Fair of medical technology
|
en |
dc.title |
Analýza komunikace zdravotnického veletrhu |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis: marketing communications of the fair for medical technology |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor thesis is the communication of the International Fairs for Medical Technology MEFA and REHAPROTEX, now the HOSPIMedica Fair. In the first part I deal with the theory of the exhibition industry from the point of view of its history and the present time, will try and analyze the fair as a specific communication medium and find the most important Czech and international or-ganizations operating in exhibition industry. The practical part will acquaint with the position of BVV Trade Fairs Brno and analyze the communication strategy of healthcare fairs. A substantial part is devoted to the competition and analysis of the communication of the new HOSPIMedica Fair. In conclusion of my thesis I sum up data found and endeavour to suggest, recommend and determine the prognosis of the fair. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4871
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|