Analýza komunikace zdravotnického veletrhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikace zdravotnického veletrhu |
Autor: |
Robešová, Šárka
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je komunikace mezinárodních zdravotnických veletrhů MEFA a REHAPROTEX, resp. veletrhu HOSPIMedica. V první části se věnuji teorii veletržního průmyslu z pohledu historie i současnosti, pokusím se analyzovat veletrh jako specifické komunikační médium a zjistit nejdůležitější české i mezinárodní organizace věnující se výstavnictví. Praktická části má přiblížit pozici společnosti Veletrhy Brno, analyzovat komunikační strategii zdravotnických veletrhů. Podstatná část je věnována konkurenci a rozboru komunikace nové značky HOSPIMedica. V závěru práce shrnu zjištěné údaje a pokusím se učinit návrhy, doporučení a stanovit prognózu veletrhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3798
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4871
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet