Analýza komunikace zdravotnického veletrhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikace zdravotnického veletrhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikace zdravotnického veletrhu
Autor: Robešová, Šárka
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je komunikace mezinárodních zdravotnických veletrhů MEFA a REHAPROTEX, resp. veletrhu HOSPIMedica. V první části se věnuji teorii veletržního průmyslu z pohledu historie i současnosti, pokusím se analyzovat veletrh jako specifické komunikační médium a zjistit nejdůležitější české i mezinárodní organizace věnující se výstavnictví. Praktická části má přiblížit pozici společnosti Veletrhy Brno, analyzovat komunikační strategii zdravotnických veletrhů. Podstatná část je věnována konkurenci a rozboru komunikace nové značky HOSPIMedica. V závěru práce shrnu zjištěné údaje a pokusím se učinit návrhy, doporučení a stanovit prognózu veletrhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3798
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4871


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
robešová_2007_bp.pdfZablokované 1.794Mb PDF
robešová_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
robešová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet