Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Matošková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Valčíková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:48Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:48Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37908
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá personálním marketingem ve společnosti BAŤA a.s. Hlavním cílem práce je implementovat do společnosti prvky personálního marketingu a navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení počtu uchazečů o volné pracovní pozice, ke zvýšení loajálnosti a sounáležitosti stávajících pracovníků s organizací a ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu práce. V teoretické části byla provedena literární rešerše dané problematiky a získané poznatky sloužily jako teoretický základ pro část praktickou. K získání potřebných dat bylo realizováno dotazníkové šetření, z kterého vyplynulo, že by se společnost BAŤA měla zaměřit zejména na aktualizaci zaměstnaneckých benefitů. Projekt obsahuje návrhy k implementaci cíleného personálního marketingu a je doplněn o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu. |
|
dc.format |
96 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
generace X
|
cs |
dc.subject |
Y
|
cs |
dc.subject |
Z
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
související personální činnosti
|
cs |
dc.subject |
human resource management
|
en |
dc.subject |
generation X
|
en |
dc.subject |
Y
|
en |
dc.subject |
Z
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
other personal activities
|
en |
dc.title |
Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku |
|
dc.title.alternative |
Project of Implementation the HR Marketing Focused on the University Graduates in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Julíčková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with human resource marketing in BAŤA a.s. The main target of the thesis is an implementation personal marketing elements into company and suggest the steps leading to increase the number of candidates for job vacancies, increase a faithfulness and solidarity of current workers with organization and increase the competitiveness of company in the labor market. In the theoretical part was done literal research of given issues and gained knowledge were used as theoretical base for practical part. To obtain the necessary data was realized a questionnaire survey from which revealed, that BAŤA company should focus mainly on update of provided employee benefits. The project contains proposals for implementation of focused personal marketing and it is refilled by cost, time and risk analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42698
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account