Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt implementace personálního marketingu zaměřeného na absolventy vysokých škol ve vybraném podniku
Autor: Valčíková, Iveta
Vedoucí: Matošková, Jana
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá personálním marketingem ve společnosti BAŤA a.s. Hlavním cílem práce je implementovat do společnosti prvky personálního marketingu a navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení počtu uchazečů o volné pracovní pozice, ke zvýšení loajálnosti a sounáležitosti stávajících pracovníků s organizací a ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu práce. V teoretické části byla provedena literární rešerše dané problematiky a získané poznatky sloužily jako teoretický základ pro část praktickou. K získání potřebných dat bylo realizováno dotazníkové šetření, z kterého vyplynulo, že by se společnost BAŤA měla zaměřit zejména na aktualizaci zaměstnaneckých benefitů. Projekt obsahuje návrhy k implementaci cíleného personálního marketingu a je doplněn o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37908
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42698


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valčíková_2016_dp.pdf 1.864Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valčíková_2016_op.pdf 642.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
valčíková_2016_vp.docx 24.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet