Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Durďáková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Nosálek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:47Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:47Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37881
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zlepšení marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně, provozované firmou ECOCLEAN+ spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části jsou zpracována teoretická východiska marketingu služeb, marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů. Druhá praktická část začíná charakteristikou společnosti a marketingovým mixem. Práce dále pokračuje analýzou prostředí a analýzou dosavadního stavu marketingové komunikace. Na základě analytické části je vypracován projekt ke zlepšení marketingové komunikace, který je následně zhodnocen z hlediska implementace do praxe. |
|
dc.format |
102 s. (143 626 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
PESTLE Analysis
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication of Car Wash Center in Zlin |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šnajdrová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2016-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master's thesis is to develop a project that will improve marketing communications of a car wash center in Zlin, operated by ECOCLEAN+ spol. s r. o. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with theoretical marketing services, marketing communication, communication mix and its tools. The second part begins with the characteristics of the company and marketing mix. The thesis continues with analyzing environment and an analysis of the current state of marketing communications. Based on the analytical part a project is developed to improve marketing communication and is consequently evaluated in terms of its implementation in to practice. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42660
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account