Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně
Autor: Nosálek, Petr
Vedoucí: Durďáková, Jana
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zlepšení marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně, provozované firmou ECOCLEAN+ spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části jsou zpracována teoretická východiska marketingu služeb, marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů. Druhá praktická část začíná charakteristikou společnosti a marketingovým mixem. Práce dále pokračuje analýzou prostředí a analýzou dosavadního stavu marketingové komunikace. Na základě analytické části je vypracován projekt ke zlepšení marketingové komunikace, který je následně zhodnocen z hlediska implementace do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37881
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42660


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nosálek_2016_dp.pdf 3.106Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nosálek_2016_op.pdf 289.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
nosálek_2016_vp.docx 29.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet