Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně |
Autor: |
Nosálek, Petr
|
Vedoucí: |
Durďáková, Jana
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zlepšení marketingové komunikace mycího centra ve Zlíně, provozované firmou ECOCLEAN+ spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první teoretické části jsou zpracována teoretická východiska marketingu služeb, marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho nástrojů. Druhá praktická část začíná charakteristikou společnosti a marketingovým mixem. Práce dále pokračuje analýzou prostředí a analýzou dosavadního stavu marketingové komunikace. Na základě analytické části je vypracován projekt ke zlepšení marketingové komunikace, který je následně zhodnocen z hlediska implementace do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37881
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42660
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet