Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Staněk, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37828
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zacílena na vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na řešení potíží trávícího traktu. Teoretická část je se zabývá marketingem, marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví a procesem plánování samotné marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na popis zdravotnického zařízení a analýzu současného stavu marketingové komunikace. Následně jsou popsány principy marketingové komunikace využívané firmou Baťa a.s. do roku 1945. Poslední částí je marketingový projekt zdravotnického zařízení, vytvořený na základě informací získaných z analýzy a inspirace z firmy Baťa a.s., který je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
88 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
zdravotnické zařízení
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
gastroenterologie
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
medical services
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
gastroenterology
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945 |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication Project of Health Organisation with Use of Health Care Promotion Principles in Bata a.s. Company up to 1945 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on creating marketing communication project of a medical service oriented on solving digestion problems. The theoretical part focuses on marketing, marketing communication, specifics of health care marketing communications and the process of planning a marketing communication campaign. The pragmatic part of this thesis briefly describes this medical service company and analyses the current use of marketing communication mix. After that principles of marketing communication used in Bata a.s. company until 1945 are described. The last part of thesis is dedicated to creation of marketing communication project based on information acquired from the analysis and inspiration from Bata a.s. company. The project is put through a test of the cost-efficiency, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42591
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account