Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945 |
Autor: |
Staněk, Lukáš
|
Vedoucí: |
Končitíková, Gabriela
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zacílena na vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na řešení potíží trávícího traktu. Teoretická část je se zabývá marketingem, marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví a procesem plánování samotné marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na popis zdravotnického zařízení a analýzu současného stavu marketingové komunikace. Následně jsou popsány principy marketingové komunikace využívané firmou Baťa a.s. do roku 1945. Poslední částí je marketingový projekt zdravotnického zařízení, vytvořený na základě informací získaných z analýzy a inspirace z firmy Baťa a.s., který je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37828
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
42591
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet