dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Hrubčíková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37826
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá pretestováním reklamní kampaně značky Májka. Důvodem výběru tohoto tématu bylo, že doposud se tyto testy neprováděly. Cílem je implementace pretestů do podnikové strategie. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, kde je charakterizována reklama, marketingový mix, komunikační mix, tvorba reklamní kampaně a také fáze a způsoby hodnocení kampaně. Druhá, analytická část se zabývá především vnitřním a vnějším prostředím společnosti Hamé. Externí prostředí je definováno PESTE analýzou a McKinsey 7S Framework popisuje vnitřní prostředí. Poslední část, projektová, je věnována samotnému projektu pretestování reklamního spotu. |
|
dc.format |
115 s. (169 367 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
Analýza reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
Pretestování reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Advertising campaign
|
en |
dc.subject |
analysis of advertising campaign
|
en |
dc.subject |
Pre-testing of advertising campaign
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Implementation Pre-testing Ad Campaigns Hamé, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haltofová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the pre-testing of advertising campaign of brand Májka. A reason of choosing this topic is fact that these tests have not been carried out before. The aim is to implementation pretests into company´s strategy. The thesis is divided into three parts. The first, theoretical defines advertising, marketing mix, communications mix, creating of advertising campaign and also phases and methods of campaign evaluation. The second,analytical part, defines internal and external environment of company Hamé. The external part is defined by PESTE analysis and McKinsey 7S Framework describes internal environment. The last part is devoted to the project of pre-testing of advertising spot itself. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42587
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|