Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt implementace nástrojů pre-testování u reklamních kampaní společnosti Hamé, s.r.o. |
Autor: |
Hrubčíková, Kristýna
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá pretestováním reklamní kampaně značky Májka. Důvodem výběru tohoto tématu bylo, že doposud se tyto testy neprováděly. Cílem je implementace pretestů do podnikové strategie. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, kde je charakterizována reklama, marketingový mix, komunikační mix, tvorba reklamní kampaně a také fáze a způsoby hodnocení kampaně. Druhá, analytická část se zabývá především vnitřním a vnějším prostředím společnosti Hamé. Externí prostředí je definováno PESTE analýzou a McKinsey 7S Framework popisuje vnitřní prostředí. Poslední část, projektová, je věnována samotnému projektu pretestování reklamního spotu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37826
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42587
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet