Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Horňáková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:41Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37819
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu projektu pro zlepšení stávající marke-tingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zvolený pro-blém byl řešen nejdříve pomocí zhodnocení okolí společnosti a současné úrovně marketin-gových nástrojů. Na základě toho byly určeny cíle projektu, rozpočet a cílové skupiny. Pri-márním cílem projektu bylo zvýšení prodeje sortimentu společnosti Camaieu Česká, s.r.o. alespoň o 10 % do jednoho roku. Sekundární cíle byly zaměřeny na zvýšení konkurence-schopnosti a všeobecného povědomí o společnosti Camaieu. V rámci řešení byly použity časové, nákladové a rizikové analýzy, které poskytly souhrnnou představu o finanční ná-ročnosti a délce projektu či možných výskytů rizika. Navržené řešení obsahuje časový har-monogram, dle kterého budou jednotlivé komunikační nástroje využity. Hlavním výsled-kem práce je projekt marketingové komunikace včetně výpočtu jeho návratnosti pro rok 2017. |
|
dc.format |
132 s. (203 218 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing Comunication
|
en |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
GE Matrix
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Projekt
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of the Camaieu Company s.r.o. focusing on the Czech Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečná, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on devising a project for the improvement of existing marketing communications of the Camaieu company, s.r.o. with the specialization on Czech market. First of all the selected problem was solved by using an evaluation of the company's environment and current levels of its marketing tools. Project's goals, budget and targeted groups were determined on that basis. The primary objective of the project was to increase the sales of assortment of the of the Camaieu company, s.r.o. at least by 10% within one year. Secondary objectives were aimed at increasing the company's competitiveness and general awareness of the company. Within the purview of the solution were used time, cost and risk analysis, which provided a comprehensive conception of financial difficulty and the length of the project or the possible occurrence of some risk. The suggested solution includes time schedule, according to which individual communication tools will be used. The main result of the work is the project of marketing communications including the calculation of its return for the year 2017. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42577
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account