Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh
Autor: Horňáková, Jana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu projektu pro zlepšení stávající marke-tingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zvolený pro-blém byl řešen nejdříve pomocí zhodnocení okolí společnosti a současné úrovně marketin-gových nástrojů. Na základě toho byly určeny cíle projektu, rozpočet a cílové skupiny. Pri-márním cílem projektu bylo zvýšení prodeje sortimentu společnosti Camaieu Česká, s.r.o. alespoň o 10 % do jednoho roku. Sekundární cíle byly zaměřeny na zvýšení konkurence-schopnosti a všeobecného povědomí o společnosti Camaieu. V rámci řešení byly použity časové, nákladové a rizikové analýzy, které poskytly souhrnnou představu o finanční ná-ročnosti a délce projektu či možných výskytů rizika. Navržené řešení obsahuje časový har-monogram, dle kterého budou jednotlivé komunikační nástroje využity. Hlavním výsled-kem práce je projekt marketingové komunikace včetně výpočtu jeho návratnosti pro rok 2017.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37819
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42577


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horňáková_2016_dp.pdf 3.252Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horňáková_2016_op.pdf 2.630Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horňáková_2016_vp.docx 26.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet