Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh |
Autor: |
Horňáková, Jana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu projektu pro zlepšení stávající marke-tingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zvolený pro-blém byl řešen nejdříve pomocí zhodnocení okolí společnosti a současné úrovně marketin-gových nástrojů. Na základě toho byly určeny cíle projektu, rozpočet a cílové skupiny. Pri-márním cílem projektu bylo zvýšení prodeje sortimentu společnosti Camaieu Česká, s.r.o. alespoň o 10 % do jednoho roku. Sekundární cíle byly zaměřeny na zvýšení konkurence-schopnosti a všeobecného povědomí o společnosti Camaieu. V rámci řešení byly použity časové, nákladové a rizikové analýzy, které poskytly souhrnnou představu o finanční ná-ročnosti a délce projektu či možných výskytů rizika. Navržené řešení obsahuje časový har-monogram, dle kterého budou jednotlivé komunikační nástroje využity. Hlavním výsled-kem práce je projekt marketingové komunikace včetně výpočtu jeho návratnosti pro rok 2017. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37819
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
42577
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet